pirmdiena, 2010. gada 19. aprīlis

Pukšķinātājs




Kā jau vairumam cilvēku arī man viens no apspriežamākajiem tematiem ir Eiropas galvenais pukšķinātājs, kas gana ilgi ir klusējis.
Man interesanti likās, kā viens vulkāns var apgriezt kājām ne tikai visu Eiropu, bet pat atsegt šādas tādas nianses par mūsu savstarpējām attiecībām. Tā piemēram, pagājušās nedēļas beigās vieglāk bija atbraukt no Siguldas uz lidostu, nekā sazvanīt Lidostas informāciju vai AirBaltic biļešu kases, kas vēl būtu saprotami tāds līniju noslogojums netika nedz plānots, nedz gatavots. Saprotu arī to, ka informācijas nabadzīgums internetā arī ir ar savu mērķi, ja tāda būtu, tad maksas tālrunis klusētu.
Salīdzināšu dažas lidostu lapas ieskatam:

Rīga/ Latvija

http://www.riga-airport.com/lv/main/sakumlapa
Berlīne/ Vācija

http://www.berlin-airport.de/EN/
Tallina/ Igaunija

http://www.tallinn-airport.ee/eng
Londona/ GB

http://www.heathrowairport.com/

"Mierina"
doma, ka igauņi nav labāki par mums :) Savstarpējo attiecību aspekts atsedzās, kad lidostā informācijas meitenes cietu seju atteicās pa skaļruņiem padot informāciju, ka braucienam uz Romu ir vēl 2 brīvas vietas un tā kā izmaksas tika dalītas uz pasažieri tad izbraukt cilvēki nevarēja kamēr netika savākta pilna mašīna. Gan jau, ka tam visam pamatā ir iekšējās kārtības noteikumi, bet cilvēcīgais aspekts, manuprāt, arī jāņem vērā. Taču labi, kas labi beidzas un pasažieri tika savākti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru