piektdiena, 2010. gada 19. marts

Mārketinga aktivitātes vs cilvēks


Kad kauss ir pilns, tad tas līst pāri, ja līst pāri tad ir jāraksta vai jāskalda malka. Tā kā malku skaldīt nevēlos, tad klabinu kārtējo ierakstu, ko iespējams kāds arī izlasīs. :)
Šodien bija pēdējais piliens kausā, ko sauc par uzmācīgo reklāmu, atverot jebkuru ziņu portālu. Vai nu tas būtu TVNet ar ievērojamām ziņām, Apollo vai Delfi visur viens un tas pats - pārsteigums nebeidzams, un kā jau zināms, ar pārsteigumiem ir visai interesanti, ne vienmēr tie ir patīkami un velkomēti.
Ja TV reklāmu laikā var pārslēgt kanālu vai iet uzvārīt kārtējo tēju, tad ziņu portālā ne vienmēr pietiek ar to, ka uzklikšķini - aizvērt logu. Dažkārt to reklāmu nemaz nevar noķert, jo gudrie prāti to ir ievietojuši tā, ka katreiz tuvinot peli mērķim, tas kā dzīvsudraba bumbiņa attālinās. Pirmajā reizē ir smieklīgi, bet ja tas sāk atkārtoties ar intervālu 5 min, tad kļūst kaitinoši. Par spīti ņemu un pārslēdzos uz citu lapu, bet tur nepaiet ne cik liels laika sprīdis un atkal jau. Protams, man kā "vēsturniecei" prātā nāk likums par privātumu, bet ko nu par to, šķiet, ka privātums kā tāds nedz pastāv, nedz tiek ievērots.Es uzskatu, ka šāda nebeidzama reklāma ir mārketinga terors, kas panāk vienīgi to, ka uztvere notrulinās.
Domāju, ka jau pavisam drīz privātums būs īpaša raritāte un tīrā veidā nesastopama lieta. Interesanti ir tas, ka tehnoloģiju attīstības rezultātā mēs esam tik ļoti viegli kontrolējami, ka jāsāk izdomāt jaunas, lai bloķētu pirmās. Līdzīgi kā virtuvē. No sākuma produkti tiek smalcināti vienkārši - ar nazi, pēc tam ar asu nazi, tad ar to aso nazi, ko var nopirkt TIKAI TV Shop, tad ar elektrisko smalcinātāju, pēc tam jāizdomā tāds elektriskais smalcinātājs, kas smalcina kā nazis, bet diemžēl tam ir pievienots impulss, kas noreklamē pieejamās papildierīces.
Apsveru domu atgriezties pie laikrakstu abonēšanas, tad vismaz man pie brokastu galda nekādu banneri un šmanneri nelēks virsū! Cerams!!..

3 komentāri:

  1. anonimaa raritaate

    "privatums ka ipasa raritate" - saudc guuud.

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  3. Es ju domāju, ka aizķers mana izpratne par literārumu :)

    AtbildētDzēst