trešdiena, 2009. gada 25. novembris

Mani ikdienas blogi



Dārgie mana bloga lasītāji, palabojiet mani, ja šis bloga ieraksts nebūs par sava veida blogiem!
Jau kādu laiciņu es katru rītu uz virtuves vai naktsgaldiņa saņemu savu rīta blogu. Vēl pirms dažiem mēnešiem es tās sauktu par zīmītēm, bet nu jau atgādinājums "Augļi ir jānomazgā" ir izvērsies par dažāda tipa apcerēm, un tēmu ierosmēm dienas pārdomām.
Vai tie ir man veltīti blogi?
Kā jums šķiet, kas tad īsti ir blogs? Tā ir dienasgrāmata vai zīmīte? Cik cilvēkiem jāizlasa ieraksts, lai to varētu saukt par blogu? Un vai tāda čivināšana Twiterī ir kaut kas mazāks nekā blogošanas, no sērijas maza zīmīte par nopērkamajiem produktiem vs vēstulei? Kaut kā šodien uzdodu pārāk daudz jautājumu, bet kā vēsta sens teiciens nav muļķīgu jautājumu ir tikai muļķīgas atbildes. :)
Un vispār šodien izdomāju sastādīt savu apņemšanos sarakstu.
Lai man būtu vieglāk to pildīt minēšu galvenos punktus:
1. Nedēļā uztaisīt 1 patiešām lielisku fotogrāfiju

2. Katru dienu iemācīties 5 jaunus vārdiņus spāņu valodā

3. Katru dienu pildīt muguras vingrojumus

4. Ievērot augstākminētās apņemšanās!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru