ceturtdiena, 2010. gada 27. maijs

Zobiņi


Izskats mēdz būt mānīgs.

3 komentāri:

  1. Esmu te divās dienās ievietojis vairāk komentāru, kā visā savā komentēšanas vēsturē kopā... Tāda ir mana horoskopoa iezīme - nedarīt mēnešiem vai gadiem neko un tad - īsā laikā - visu... nu tas tā. Liekas, ka Tev ir zudusi iedvesma blogiem. Kādēļ nomainīji salīdzinoši garas, interesantas pārdomas un atziņas pret vienkārši komentējamām bildēm. Es teiktu, ka Tavā dzīvē kaut kas ir mainījies un blogam palikusi tikai otrā... vai pat reāli saglabāšanas režīma vieta. Šajā gadījumā - nevaru nepiekrist - pārmaiņas ir uz labu :)
    Zobiņus, protams, arī var nokomentēt, tomēr šo zobiņu saimniekam, komentāri šķiet salīdzinoši vienaldzīgi. Rabarbers arī ir un paliek tikai rabarbers - un vari noticēt, labākais tas ir ar cukuru un ķīsēlī! :P

    AtbildētDzēst
  2. Jā, tik padziļinātus komentārus sen neesmu lasījusi, turklāt patīkami apzināties, ka ir arī rūpīgi mana bloga lasītāji. :) Bloga mērķis ir ne tik daudz aprakstīt savas sajūtas kā "likt" aizdomāties par man svarīgām lietām arī citiem, bet koncepciju nolēmu pamainīt tāpēc, ka pēkšņi iedomājos, ka manas pārdomas vien aiziet kaut kur kosmosā un cilvēkus neuzrunā... Nu tā kaut kā, bet man ir vēl ko teikt, ja ir interese lasīt :)

    AtbildētDzēst
  3. ...tādi jau mēs - cilvēki esam... domājam un pārdomaajam ... un kosmoss nespeej vien muusu domas uzklausiit un izpildiit tās! Cilvēki noteikti ir pārāk aiņemti, lai iedziļinātos vispaar.. visi tikai grib, lai iedziļinās viņos... :) nu es teiktu, ka blogu lasīšana ir noteikti katra paša lasītāja individuāls garīgais stāvoklis, kādā noteiktā laika posmā... kā smejies - agri vai vēlu, bet katras nonāk līdz bloga palasīšanai un komentēšanai, jo vienkāši - kā daži saka, lai izgāztu uz āru savu negatīvo, kas spiež nost un neļauj redzēt kŗsainu bildi, vai kā man gribētos ticēt - pateiktu, kaut ko labu ;)
    - tas pats vecais anonīmais -

    AtbildētDzēst