trešdiena, 2010. gada 7. jūlijs

Raksti un maskas


Lai maskētu savu ķermeni mēs izvēlamies drēbes, dažkārt ar īpašu domu, radot tēlu, bet dažkārt apzināti saģērbjamies tā, lai neviens mūs neatpazītu.
Ja ikdienā esam sastopami uzvalkā ar kaklasaiti vai kostīmiņā, tad slēpjoties izvēlēsimies puķainus šortus vai caurspīdīgu kleitu (kas īstenībā nemaz tik daudz arī nenoslēpj.. :) un attiecīgi otrādi, ja ikdienā nevelkam kostīmus.
Man vienmēr ir interesējis ne tik daudz kāpēc mēs izvēlamies pretējas lietas slēpjoties, kaut arī tas nemaz tik loģiski nav, jo slēpjoties vismaz dzīvnieku pasaulē ir pierasts piemēroties videi nevis izcelties no tās, bet tas kāpēc mēs ņemam talkā dzīvnieku rakstus.
Nezinu kā pārējiem, bet man vienmēr ir izraisījis smaidu leoparda/ tīģera raksta kostīms, vai krokodīlādas kurpes. Gan jau, ka valkātājs dažkārt tik tālu kā es nav aizdomājies, bet man nez kāpēc gribas piedēvēt tā dzīvnieka īpašības cilvēkam kostīmā un ja sanāk tā, ka par tīģeri ir pārvērtusies sieviete, kurai patiesībā būtu jābūt zilzeķes kostīmē, tad mmmm smiekli neizbēgami. Bet, kas tad es esmu, lai spriestu, kam kāds kostīms būtu adekvāts...

2 komentāri:

  1. Kostīmi... nav lai sleeptos ... noteikti ne tie kostiimi, kas izlec no apkaarteejaas vides... shie kostiimi ir, lai sevi akcentētu, ko gruuti izdariit uzvalkaa, izkdienaa ... nu, ja uzvalks vieniigi nav par 1 500 latiem vai arii ādas (neviens tagad neapvainojas)
    Maskas dzīvi padara interesantāku... pasaakumos, kā arī esot divatā ... cilvēkiem vairāk interesee nepierastas lietas, nevis tās, kas redzamas ikdienā.... kaut arii mani nekad nav aizrāvušhi šādi kostiimu un masku pasaakumi... noliegt es tos nenolidzu ... es pat domaaju, ka masku vareetu piemekleet arii man - ne tādu, ka Tevis ievietotajaa bildee , bet varētu .... noteikti :)

    nu ja ... tas pats

    AtbildētDzēst
  2. Es kā jau Vapsa būdama ar maskām un kostīmiem šajā ierakstā vairāk biju domājusi tos/ tās kuras valkājam ikdienā. Piemēram tīģera kleitu vai leoparda kreklu.
    Bet masku štelles, man ļoti patīk tas ir jautri un interesanti! :)

    AtbildētDzēst